Aktualności

 

  ROK SZKOLNY 2018/2019 

 

INFORMACJA

Trwają zapisy na dyżur wakacyjny do PM 1, PM2, PM8 i PM9. Terminy dyżurów w poszczególnych przedszkolach pozostają bez zmian. Zmianie uległa planowana forma zapisów – wypełniamy wnioski w formie papierowej, oddzielnie do każdego przedszkola. Formularze są dostępne w grupach. Dzieci należy zgłaszać do 14 czerwca.

 

 INFORMACJA

Informujemy, że 2 maja 2019 roku przedszkole będzie NIECZYNNE. Dyżur pełni Przedszkole Miejskie nr 8.

 

 

INFORMACJA

Dyżury wakacyjne lipiec i sierpień ( osiedle Borek i Starówka)

Zapisy wyłącznie elektronicznie!

W tym roku dyżur będzie wg poniższego harmonogramu:

- 1.07    -  12.07   Przedszkole Miejskie Nr 2, ul. Lwowska 3

- 15.07   -  31.07  Przedszkole Miejskie Nr 8, ul. Tańskiego 5

-  1.08   -  16.08   Przedszkole Miejskie Nr 9, ul. Pisarka 23

- 19.08   -  30.08   Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Mickiewicza 51

W terminie późniejszym powiadomimy o gotowości systemu do zapisów.

 

 

INFORMACJA
Informacje na temat wszawicy znajdują się na dole strony w załączonym pliku.

 

INFORMACJA

18 I 19 kwietnia (Wielki Czwartek i Wielki Piątek) przedszkole pełni dyżur. Grupy w tych dniach będą łączone.

 

  DRODZY RODZICE! 

Z CHWILĄ NIEPODPISANIA POROZUMIENIA RZĄDU ZE STRONĄ ZNP, PRACOWNICY NASZEGO PRZEDSZKOLA MOGĄ PRZYSTĄPIĆ DO STRAJKU OD DNIA 08.04.2019R. DO ODWOŁANIA.

W PRZYPADKU BRAKU MOŻLIWOŚCI ZAPEWNIENIA OPIEKI
Z PAŃSTWA STRONY PROSIMY ZGŁOSIĆ OBECNOŚĆ DZIECKA
W PRZEDSZKOLU DO DNIA 05.04.2019R. DO GODZ. 9.00.

 

Drodzy Rodzice!

    Dzięki Waszemu zaangażowaniu fundacja Aviva przekazała nam czujnik jakości powietrza oraz zapewniła 2 – letni bezpłatny okres funkcjonowania naszej placówki na mapach airly. Teraz możemy na  bieżąco kontrolować stężenie szkodliwych pyłów i  planować pobyt dzieci na powietrzu dbając o ich zdrowie i samopoczucie. Czujnik jest już zamontowany. Parametry powietrza można sprawdzić na stronie www.airly.eu odnajdując naszą placówkę na mapce lub instalując na telefonie aplikację airly.

 

                                                INFORMACJA

     Informujemy, że składanie deklaracji o kontynuacji uczęszczania dziecka do przedszkola będzie odbywać się drogą elektroniczną. Wymagane jest posiadanie profilu zaufanego (ePUAP) – szczegóły w zakładce „zapisy”.

 

INFORMACJA

W roku 2019 w okresie wakacyjnym nasze Przedszkole pełni dyżur w miesiącu lipcu.

 

INFORMACJA

Ferie zimowe rozpoczynają się 11.02.2019 i trwają do 22.02. 2019 r. W przypadku niższej frekwencji będziemy łączyć grupy zbliżone wiekowo.

 

OGŁOSZENIE

Informujemy, że 24 i 31 grudnia 2018 roku przedszkole będzie nieczynne.  27 i 28 grudnia przedszkole pełni dyżur wg wcześniejszych zapisów.

 

OGŁOSZENIE

Informujemy, że 12 listopada (poniedziałek) przedszkole jest nieczynne.

 

INFORMACJA

Proszę dzwonić na poniższe numery telefonu, ponieważ są problemy z połączeniem na dotychczasowy:

17 787 46 91 – dyrektor

17 787 46 92 - intendent

 

INFORMACJA!!!

W trosce o zdrowie naszych dzieci, przedszkole bierze udział w konkursie „Wiem, czym oddycham”, w którym wygraną jest montaż 1 ze 100 czujników jakości powietrza. Warunkiem jest zdobycie odpowiedniej ilości głosów. Głosować można do 5 grudnia 2018 roku na stronie https://wiemczymoddycham.pl/. Należy kliknąć na kafelek „Głosuj na jedną ze zgłoszonych lokalizacji”, odnaleźć naszą placówkę na mapie, wypełnić krótki formularz i oddać głos. Z jednego adresu mailowego można głosować tylko jeden raz.  

       Prosimy o rozpropagowanie akcji pośród rodziny i znajomych, bo bieżąca informacja o stanie powietrza będzie dla nas przydatna przy organizacji spacerów i pieszych wycieczek.  

Dziękujemy za włączenie się w akcję!

 

OGŁOSZENIE

Zapraszamy Rodziców dzieci na zebranie ogólne:

10 września (poniedziałek), godz. 16.00- gr. I i II,

11 września (wtorek), godz.16.00, gr. III, IV i V.

   Prosimy o obecność - będą przekazane ważne informacje dotyczące funkcjonowania przedszkola i organizacji pracy wychowawczo-dydaktycznej. Po spotkaniu ogólnym zapraszamy na spotkania grupowe z wychowawcami.